Plugg med en touch av Roland cedermark xD

Hejsan min dag har vestått av:

Bugg. Vi bugga på gympan jag och Fatima kände att vi skulle spara vår ur usla kordination satt ingen skulle drabbas, så vi dansa. Det gick inge bra alls. Till slut fick jag dansa med Martin massa för att nöta in stegen (särbehandling xD) till slut gick det bättre och jag och fatima fick till grundsteg 2 och massa piruetter på det! ;)

Föredrag med marsipan. Det gick bra, typ. Utan maripan choklanden skulle det nog gått mindre bra :p

Ätigt en hel marispanchokladkaka fast jag inte ska små äta :(

Kör. Övat massa på kören börjar dra ihop sig nu! :O

Pluggat klart det sista i häftet! Äntligen klart! :D



min vän...nåt.

aja nu ska jag titta på tv ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0