Mit begär till mode är tillbaka, det var inte länge det var borta...

Så nu har jag vart och shoppat med mamma och systern. Hitta lite smått och gott

Så nu har jag fixat saker att ha på mig på cypern sen;) pafekta skorna att gå omkring i solen med ^^





vita skor: Vagabond

Gula balerinna: Noa Noa

Blommig blus: Jackpot

Lilla linne: Jackpot

Trodde inte att jag skulle köpa vita skor faktiskt för att det är så opraktiskt meen skit i det det är ju såå snyggt :p

ah Snart ska jag kila till alvik och träffa moa så äter vi och går på bio, ska bli trevligt :3

Damien Jurado – Cloudy Shoes

Super nöjd :)

ses<3


Kommentarer
Postat av: G

vita skor is the shit! har bestämt mig för två par lagom till födelsedan :D

2011-03-03 @ 22:21:56
Postat av: Diddi

Parfekt! :3

2011-03-05 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0