med en magtröja med text på magen....xD

Jah blev ett ganska sent inlägg för dagen...men den e inte slut än! :p

Idag har jag då vart på 12:as redovisningar. Det va typ hela dan...det var jätte bra tycker jag :) Och jag var fett stolt över Nike ^^ Jag skulle ju gå modell för ninni också, usch vad nervös jag var :O Men det gick bra va ganska kul tillslut. Och nike sa i alla fall att jag var bäst så det var ju lite skönt att höra endå :p Men vad ska man göra liksom när ninni värkligen vill ha mig just man kan ju inte va hjärtlös liksom! Efter åt sa hon att det aldrig skulle funkat utan mig...mjo det skulle det nog, men hon e söt :3



jah så ser det ut jah. Ninni rita när jag låg på golvet, och herre guuud vad det kikta höll på att fnissa ihjäl. Men det var inge problem enligt ninni bara kul xD Så jag gick där med magtröja och fake tattoo.....

annars har jag inte gjort nåt särskilt, ätigt canneloni, gott. Och massa godis och glass! nu ska jag sova, kanske en ansiktsmask, får se. God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0