JOBBIGT MED ALLA FINA NYA KLÄDER SOM KOMMER IN OCH SÅ PASSAR DEM INTE....STÖRANDE.

Va fett dumt i stan allt som jag prova va för stort....undrar om jag har gott ner! :( inte okej...hm måste försöka gå upp lite, det får bli till målet till beach 11, som förra årets också va, det gick ju bra >.<

jaja jag köpte i alla fall ett storpack med massa små "bra att ha" örhängen :3 och så hitta jag ett örhänge på tunnelbanan på sätet brevid mig :p det va fett snygg så jag tog det xD det va ju inge fansy va från HM så det var ingen dunder stöld....dock vet jag inte om jag ska ha det som örhänge eller om jag ska ha det göra om det till ett örhänge....:O vi får se ^^

Nike köpte doss klänningar, skit söta :)


ett av dessa dårå :p

hm nu måste jag värkligen plugga ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0