Började sakta uppvakta på avstånd i brev, men det spelade ingen roll vad jag skrev...

Såg precis avsnitt senaste avsnittet från Big Brother, och ja jag börja gråta när Nicky börja gråta. Usch Det var faktiskt jobbigt att se han gråta...så himmla dumt av dem att sätta på denna Petter – Längesen den gör att man gråter ännu mer, jätte sorglig sång. jag trodde inte att han skulle gråta så mycket, värkligen förvånande. Men det gör faktiskt att man gillar han ännu mer för att han något mjukt innanför sitt hårda skal.

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändrats
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser jag klart

Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år

underbar text.

nu måste jag värkligen plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0