Barbro: Vart ska ni? Ni ska ju vara där inne, ska ni gå?! jag: Nej då! Barbro: okej.

Heheh vi hade filmfestival i skolan idag, vi såg två  filmer. Det första var ganska sjuk och kul....:P den andra njah....jah och efter det skulle vi lyssna på ett fördrag men det var så att vi skulle skriva normer för killar och tjejer. Neh tror inte det. Vi smet. Och inte specielt smidigt heller. Men ibland är Barbro pantad...

Jaah jag tänkte plugga men jag fastna i chatten på fejjan. jag chattar med min mosters man....nu tycker ni det låter jätte konstigt men nej, varför det? Jag tycker att det är kul att höra lite andra perspektiv än tånåringar eller mina kompisar. Lite samma sak med min kusin Axel och mig, vi är helt olika, värkligen. Men just därför snackar vi mycket tror jag. För att få reda på något som inte händer i sitt eget liv. Just nu snackar vi mode och problem i skolan (filip=mosters man) han är för rolig ibland....:p 

och så  samtidig av ljudet från en rättsal och Tiga – Shoes. Åhh älskar denna så skön!

What's that sound?
I like that sound
I love that sound
It's the sound of my shoes



perfektion, dessa ska jag äga någon gång i mitt liv, jag bara måste.

Aja det är väll dax för Big B....;)ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0