Att strutta runt i Burberryn och mina "nya" klackskor, HÄRLIGT!

Vart på årsarbeterna idag med då. Idag var det maffigt. Jag älskade Iras, så himmla oväntat liksom, även fast jag viste om det blev det endå så öväntat liksom. Och så jävla coolt! Sen var det Theodors tur. Här hade jag riktigt höga förväntningar, efter att ha hört vad han har gjort. Och gud va coolt det var, as ballt. Plöttsligt kom han stora filmkran in med maffig musik och från ingen stans, skit coolt! :D Åh jag älskade värkligen hans slutfilm, sååå bra! :O Man märker värkligen att han har lagt ner otroligt mycke tid, jag tro inte ens att jag kan förställa mig hur mycket, men mycke är det.... Jag är förundrad hur man kan vara så bra?

Jajaj nu ska jag göra sallad till maten, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0