Att huttra och lyssna på Thåstrom.

Att gå hem och äta en ny retvisemärkt glass, och bara tycka livet känns härligt.

Att upptäcka att jag är utelåst.

Att lägga sig på terassen och inte alls känna att livet känns härligt bara kalt.

Att vänta på att mamma ska komma hem.

Att ligga där i över en timme och hosta av kylan.

Att upptäcka att mamma har kommit hem utan att säga något till mig!

Att ha legat där i 40 min i onödan!

Att gråta och skälla ut mamma.

Att städa hasses bur, i tårar. Till Supertramp – Rudy på hög volym.

Att lämmna bort hasse till Fatima.

Att känna tysnaden av att inte ha en fågel på sitt rum.

Att titta på en svensk krimenalare.

Att känna att jag måste skriva novellen, NU!

Att säga adjö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0