Åh otroligt skönt att sitta på tålvan och inte behöva lyssna på speciella låtar!

Guuuud jobbig dag idag börja i skolan med övning kl.10.00 sen drog vi oss in till stan köpte lunch och övade mera sen spela lääänge...till 18.00 Fast det gick mycke bättre än förväntat! Så det var ganska kul ändå men intensivt. Har skrattat ganska mycket stundtals idag också och det är ju alltid sköj :p Och det va ju inte dåligt betalt häller. 4 laxar plus varsin biocheck på 200 :D Så det va ju skönt att de tyckte om det ^^

Imoron ska jag shoppa med mamma oh nike se om man hittar nåt trevligt vart OTROLIGT oinspirerad på sistone när jag kollat på kläder...hmm undrar vad det beror på? Jag tror jag är mer kräsen eller nåt :/ Ska också kolla på en klädställning till mit rum, kunde va trevligt att sluta lägga kläderna på golvet...

Sen ska jag äta middag i stan med Moa och sen ska vi gå på bio! :3 Rango....hoppas den är kul ^^



Rango

Moby – Mistake

Moby – Wait For Me

kungligt!

så jag måste upp tidigt om jag ska hinna med allt detta! Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0