Åh herre gud, punk och slut.

Har vart hos tandläkaren och det gick inte bra. Har fått 8 hål och 12 små hål som kommer bli hål, under den tiden jag hade min tandställning. Tandläkaren var jätte arg och fråga varför jag inte hade tagit hand om mina tänder. Men jag tycker jag har det? :( Så nu ska jag äta massa tabbletter äta högs 6 gånger om dan och göra massa andra saker. Och så skulle jag inte äta godis typ. Det kommer inte att gå. Han sa om jag hade vart över 18 så skulle det här kostat mig 22.000! Herre gud. Måtte det bli bra :S Och andra sidan tycker inte jag att det bara är mitt fel faktiskt, inte mitt fel att jag har kännsliga tänder. Det har jag alltid haft. Sen om 6 månader skulle jag gå någon special läkare också...

Lady Gaga – Teeth

Aja till lite roligare saker nu! Gårdagen var mycket trevligt. Bion gick bra och filmen var oväntat bra faktiskt :p Fast utan Johnnys röst hade den nog inte var lika bra xD

fint soundtrack....xD
Various Artists – Rango Soundtrack

Sen hemma hos sara blev det endel Big B fast jag hade redan sätt det mästa men endå kul att titta på. Sen såg vi smekmånaden den va inte specilet bra xD sen lite solsidan sen va klockan plötsligt 3 så då sov vi.

Idag känner jag mig sjukt omotiverad till att göra nåt e ganska depp :( men ska på middag hos farmor sen så jah...nu ska jag titta på nåt trevligt. ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0