dina händer är fulla av blommor, dina ögon är fulla av liv. <3

Tjabba!

Sluta tidigt idag också oväntat....;) sen åkte jag och nike till stan för att jag skulle köpa en klänning till avslutningen imorgon! Jag hitta en söt sak (klänning) hitta även en till midagen på kvällen! Pluuus att en tygväska som jag velat köpa förut men inte palla lägga 400 på var på rea, då blev jag glad ^^ och lite armband hängde meeh. bilder kommer HÄR!









åh jag e så glad att olle från Idol har släppt en låt, och guuud vad jag älskar den sjukt bra! :D
han var min favorit i Idol-10 och kommer alltid att vara det ^^
Olle Hedberg – Wonderful

nu epar jag inför avslutningen är nervös, för sommarlovet och för att nike ska gå ut!  sen kanske jag ska på fest på kvällen men jenni, moa och gabbi vi får hoppas jag får :p aja hejsdå tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0