klänningsproblem...

Zup jag har sååå inte lust att blogga så inte på humör för det...men jag skriver lite då...

Fick tillbaka mitt historia arbete idag som jag lämmna in igår till anders, 3 veckor eller mer....försenat xD Han skrev att det var det roligaste han hade läst på flera veckor....xD Allt var bra, kan fortfarande inte fatta det jag tyckte det SÖG men jag e as glad för det! hade inga riktiga lektioner idag me...förvånande....xD aja najs att gå hem typ ett. Blir samma imorgon också....:3 Sen blev det en riktig hår dag, med hårinpackning och grejs och så klipte jag toparna :O nu känns det kort xD

Juste jag är skit töntig, jag hela grejen med skolavslutning till en så stor grej och måste ha en ny klänning som jag inte haft i skolan innan på varje avslutning, nu har jag ingen klänning och jag låg
i min säng och tänkte på det och lyssna på:
The Loyal – Chapter Twelve

och grät.

Jag har ångest över det här, varför? allt är mitt fel också, det är inte ens en stor grej att man ska ha en ny klänning varje dag, men jag kan inte, kan inte släppa det. Det stör mig och jag blir arg och deppig.

Så imorgon ska jag åka till stan med nike och se om jag hittar nåt sommrigt det behöver inte vara någon otrolig klänning det är principen det är...

det blev inga redigerade bilder idag jag har haft andra tankar :/ aja imorgon kanske ;)



En bild på mina ögon igen, kanske lite fjortis-aktigt men jag älskar ögon och så är det bara! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0