jag är lite små arg på skolans dåliga sett att informera....

Hej!

Asså min skola är verkligen fail. Hade sovmorgon och stressade mig till skolan i väääärlden värme, smälte typ :O Väl där så bah vi ska ha kör nu men det är bara er klass här såå vi sitter och pratar lite om saker man kan göra...>.< sen så upptäckte vi att alla lärare vi skulle ha resten av dagen inte var där så vi fick gå hem...Bra skola som kan infomera, aja sjukt skönt att få gå hem men endå, man har tagit sig upp på morgonen liksom....xD

väl hemma har jag tittat på datorn typ :p Pretty little liars, det var länge sen! Jag hade bara ett avsnitt att titta på :( men guuud så spännande det var! Har även börjat se Heros, hahah. Och ätigt super god lunch ^^ och nu äter jag isglass och lyssnar på musik och chattar, ses! <3







Sahara Hotnights – Visit to Vienna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0