farväl Big brother :'(

HEJ! Jah jag kom ju hem igår kvällen. Var lite små trist att åka båt i 4 timmar men det funka, chatta lite med lite trevliga personer och åt pankakor så jag överlevde :) sen när jag kom hem kom elle och sara hem till mig och vi hade ff....xD Så vad gör man då, jooooh man gör fina drinkar och tittar på Big brother finalen! :D Gud så spännande det var, jag är bitter för att simon vann....-.- jag ville ju att peter eller martin skulle vunnit aja! Känns lite konstigt nu också när det e slut, jag har ju sett varje dags avsnitt liksom :/ vad ska man nu göra och tänka på? aldrig få titta på martin otroliga snygghet eller lyssna på sköna peter?! Neh usch...:( hoppas det kommer en ny sesong snart igen! Blev även massa prat så klart och ganska mycket barnprogram på morgonen idag xD Och måste bara säga att Dick eriksson är min nya idol, hahah :p



snor bilden från elles fina facebookalbum! :3 upptäckte nu också att det är fan BB färger på drinken med rosa och blått! Fett coolt! :D

Far East Movement – Like A G6

Basshunter – Fest i hela huset

idag svettas jag ihjäl här hemma, inte okej -.- och pluggar in i det sista....>.< inne på min 5 liter vatten också på 2 timmar, känns bra....

hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: ellen

haha fin bild! Jaa det är det ,coolt, nästa så det var meningen lixom (med färgerna) ;D <3

2011-06-06 @ 19:43:45
Postat av: Sara

Dick Eriksson! :DD jag vill bli som han! eller typ... :)<3

2011-06-06 @ 22:22:57
URL: http://saralangefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0