min dag än så länge

Hej detta har jag hunnit med idag hitils:

plockat 60 st fläderblommor som jag och nike ska göra saft av typ nu!

ätigt super god frukost^^ (så kan det gå när man har massa mummsiga rester från motagningen igår :3)

tittat på ett avsitt av danska paradise hotel

fått min första mörkade låt Eric Amarillo – Om sanningen ska fram (Clubedit Radio) hahah! Men ska fixa premium ikväll han inte igår alldeles för mycket att fixa och pappa e inte hemma nu men ikväll typ...:p mamma är dock hemma fast hon ska jobba varför? Jo hon är back ful -.-" stön...man tycker man borde ha lite självbehärskning när man är 50+ men nej, jag har mer än henne.

mixat 6 liter färska svenska jordgubbar, de blev över från igår, fattar inte varför mamma köpte ett helt fucking flak jordgubbar och en hel låda med biggaråer! Men gott som faaan! Nu mixas de för att de ska bli massa glass (nike fick ju en ett glasmaskins tillhör till sin kitchen aid igår)

nu ska jag svulla bigaråer och skratta åt att danska är världens fulaste språk, ses!



frulle, nu är det dax för en portion till! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0