pappa har köpt ett luftgevär, najs! Här ska det skjutas burkar och skämma en och en annan skarv!

Hmm gillar min pappa att när vi har det lite små knapert med pengar denna månad då mamma betalar en del av sina studielån nu så köper han massa grejer, typisk pappa. En stoooor grill (vår på landet är tydligen för liten och den vi har hemma som är mellanstor är tydligen jobbig att ta ut så jah....>.<) en motorsåg, stålfyllor till boden, schanjdig lampmaskin som gör att det är lättare att få bort färg från en vägg, och det bästa.....ETT LUFT GEVÄR! WIHU fett kuuul! med blykulor typ, så jag får inte skjuta på nån människa, kanske axel lite sa han xD 

kort sagt smart pappa, men han har väll fått in cash på nåt trevligt jobb :p summan av kardemumman är att det kommer bli super full båt imorogon! xD

 har vart med moa idag i stan vi stosa runt lite i stan och sen åt vi på pizza hut! :D gott :3 mycket mysigt att träffa dig igen var ett tag sen sist ju! Men dröjer antagligen inte allt för lång tid tills du sammanstrålar med mig på min ö <3

sen var jag och pappa hos mormis på middag det var trevligt och nu har jag kakat kolasnittar och coko pops! trevligt trevligt! åh jag har kommit in i en Kent period älskar det var ett tag sen jag lyssna på Kent 24/7 (lyssnar alltid lite varje dag men nu är det verkligen 24/7) nu men nu, nu fan! Jag kan gå och små le för mig själv när jag går runt, för att jag är inne i denna period, lite lustigt men jag är glad^^

Kent – Sömnen 

Imorgon blir det en halv stressig dag vi åker ju till landet 3 typ så jag ska gå upp tidigt och fixa massa saker så nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Mo

Nu vet jag att du är hemma! Blogga! ! ! : D

2011-07-14 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0