om jag säger "du är vacker" VILL DU LIGGA MED MIG DÅÅÅÅH

Hej jag är typ små sjuk, skit jobbigt, jag e snoriig, usch. På allt ska jag till landet hela fucking helgen. Vi åker imorogon och åker hem på måndag -.- bäääääh KUL att inte ha kontakt med omvärden eller ha internett, helt isolerad >.<

aja fick välja vilket dator jag vill ha från skolan idag i alla fall blir denna tror ag nästan säkert...





den hade bättre graffik än de andra som jag hade att välja mellan och det betyder. Bättre bild för spel (jag älskar ju spel:P) och om man ska redigera bilder, som jag också gör så det kändes som ett bra val, sen om den är en bra skoldator får vi se ^^ jo den ska va bra :p Har redan börjat kolla laptop fodral och någon snygg väska, mamma har ju lovat mig det^^ så nu får ho hålla vad hon lovar...jag vill ha en riktigt snygg axelbandsväska i conjaks(stvaning?)färg. Såg en skit snygg i en schnajdig väskaffär men den kosta 3000...den va i alla fall DÖÖÖÖD snygg, men vem vet mamma kanske tycker det är okej har ju inte frågat xD

jaja nog om detta nu ska jag nog lägga mig, ska ju typ åka tidigt imorgon :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0