Grattis Edward 110 år! :D

Idag fyller Edward cullen 110, grattis på han! :)

Jag gör annars inget än tänker på edward då, neh men tittar på serier och äter gott :p jordgubbssmodie på färska jordgubbar=mega gott! och en en sån där varm dubbelmacka med ost och grejs emelan ah men nu ska jag baka en kaka med frosting tror jag ses! <3

Sen stuttsar jag lite runt i huset som en galning till denna

Jamie T – If You Got The Money

och denna så klart!

LMFAO – Party Rock Anthem faaaan vad jag diggar denna så jävla bra!

och den här

Alexandra Stan – Mr. Saxobeat - Radio Edit 

sen blir det lite skön sång till denna! (skrik sång...)

U2 – Beautiful Day

plus den här...

Aretha Franklin – I Say A Little Prayer


och den här.

Oasis – Don't Look Back In Anger

vad gör man inte när man är ensam hemma liksom man får ju passa på ;)


Yehu0bshbq93okxpgp220jy7o1_500_large
hejsvejs! <3

Juste! nu har elle åkt till england hoppas allt går väll, puss på dig vi ses ju sen om typ 3 veckor! :O <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0