fluffpuff hååår!

Jag ska skriva kort.
Armand var sjukligt bra! Bättre än förra gången jag såg honom live det var ju en helt annan spelning men idag var det röj och skit trevligt bara liksom! Han är perfektion han HÅR är perfektion allt med han är perfektion! Vi stod i mitten näst längst fram och det var bara för underbart. Åkte ju dit med moa och jenni och träffade sara och amanda där kan det bli bättre liksom! :D Jag tog lite bilder också, men jag ska redigera dem så klart innan de kommer upp här på blogglischen! Blir väll imorogon antar jag...har sovis så kanske på morgonen!

JUSTE!
 fan va najs med 0-5 till Sverige, fan vad stålt jag är över dig Zlatan 3 mål, väldigt vakert! Har bara sett klipp på jag var på konstert när den pågick men spela in hela skiten så klart så jag ska upp tidigt imorgon och titta på det!

 Nu ska jag sussa ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0