jag är lite full jag drack en lätt öl till lunch.....asså jah fast NEJ

hade en as najs dag med amanda och sara igår. Due date va faktiskt oväntat kul :p sen så åt vi pizza nära amanda och köpte en film (det fanns inget att hyra! :O)

Vi köpte en som hette kärlek 3000 den hade jag kommit ihåg när den gick på bio så den skulle nog vara okej...när vi satte på den börja det med en liten fin text, där det stod att det inte skulle vara något våld, sex eller kompliserade intriger....och att det var en kärleks historia. Herre gud tänkte vi vad fan är det här för film! Precis efter texten började en person prata, vi dog av skratt och satt vi grät. Han lät så otroligt konstig, kul och almänt skumm. Hans språk va jätte dåligt och meningarna var extremt enkla. Efter en liten sansning från vår sida kom vi på att det va han som faktiskt var huvudpersonen i filmen. Herre gud. Hur kan man välja en så pass dålig skådis?! Hilmen var extremt efterbliven men just därför var den se värd, för att den var så usel. B-film Med STORT B.

eftern den va slut titta vi lite på extramatrialet för skojskull. Och upptäckte att det var huvudpersonen i filmen som var regissören och manusförfattare! Vilken shock! Vi kunde inte tro att det var sant riktigt...att en så pass dårlig film gjord av en person som gott nån filmlinje och fått nåt stependium och gjort en usel film och sen fått den att gå på BIO! Helt sjukt. Så nu blev vi peppade att göra eget bättre! Och vi prata flera timmar till kl.03. och sa gonatt då.

MEN utan denna film hade vi inte pratat om allt detta och inte kommit på så många idér. Så tack.....

Kärlek 3000



asså jah....

idag har jag firat sant linkolaus med  pappas släckt as kul och framförallt gott ;) Otroligt mycket kakor och godis, imprterat direkt från Holland :) ibland e det faktiskt ganska najs att va fjärdedels hollensk ;P

aja time for gossip girl har bara 3 avsnitt kvar på sesong två, jag kör hårt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-07 @ 07:39:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: D

vadå av alla som jag sätt? :p

2011-01-07 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0