Jag går för mig själv igenom en folktom park. Alla fåglar har sagt adjö, dem har dratt söderut för att slippa firra jul. Inget kul tyckte dem om all snö....

Det var lamt på kalaset, men endå lite trevligt. Jag var yngst sen va det nike och sen 25+? Det var i alla fall kul att klä upp sig och så. Snacka i alla fall lite fejjan med pappas kompis lite tips och infon...:p nu e jag hemma och jah ska väll sova men pallar inte








Leighton Meester <3





bilder tagna i mitt rum av mig.

Sebastian Wijk – Down Below klart man blir lite bitter när han har gjort så pass lite när han äger...:/ meen det kommer säkert mer...:3
Sebastian Wijk – A Throw-Away Letter

01.20 okej jag går väll och lägger mig. Apa det e gospel i kyrkan och vist det e kul och så men gud vad jag inte pallar imon får se om jag går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0