skit att vi förlora mot frankrike :(

Hejsan min här e min dag:

¤ Kom till skolan 8.15 för att ha matteprov. Blev klar ca 10.00 och jah det gick åt helvette helt igenom kunde inte gott sämmre typ. Gick dåligt för Fatima också :O

¤ Åkte till Gulmansplan med fatima där vi skulle träffa klara och veronika, dock var de super sena vilket vilket gjorde fatima och mig bittra....sen kom de och vi åkte till melinda som bodde i tjottahejti!

¤ Vi baka kladdkaka (superkladdi^^) och åt hela på en gång

¤ Spela kort från 12-17.30! :) och baka 2o muffins som blev apa äckliga men vi åt dem endå bara för att

¤ Sjöng me högt till the voice musik och gjorde upptäckten att det mist var 70% av musiken var Rihanna, seriöst, sjukt.
Chris Brown – With You vi satt och hoppades på denna skulle komma och snackade om att det e dåligt att ingen vill ge ut hans låtar mm för det där med misshandeln på rihanna.
Bruno Mars – Just The Way You Are denna kom hela tiden, inte bra...

¤ Lyssna på skum japansk musik från fatimas mobil och japansk, och nått annat skumt från veronikas.

¤ blivit sura på varandra för att vi fuskar hela tiden på kort, men kom på att vi alla gör det så spela roll?!

¤pratat om resor som bara måste göras.
 
¤ åkt hem och jag satt inkämd breve en skit snygg kille som såg ut som jonny depp, längst bak i bussen. När vi gick av beslöt vi oss för att förfölja honom och tappa honom ett tag men kutta efter och såg han gå in i tunnelbanan och vi sprang in och såg han en bit bort i vagnen. Veronika börja gå dit jag och fatima titta på varandra och börja skratta. Vi satte oss med han jag mitt emot honom och de andra på fyrsätet breve. Och vi börja snacka med varandra och lotsade inte om nånting men flumma lite då och då. Sen börja veronika ta KORT på han med blixt! Helt sjukt...hahah men kul var det tror inte han märkte det...det var otroligt kul i alla fall ^^ och ganska spårat.....xD

¤ sen satta jag där själv på spårvagnen och tugga på mitt äpple och snacka med konduktören i ren tristess. Och jah nu e jag här hemma och delar en martspiangris med min familj och ska nooog checka lite Prytte liars...:)

Kort sagt, super mysig och kul dag idag! :D 


Tumblr_lfo8s2l9pa1qcoq5bo1_500_large
söt bild :3

imoron ska jag på 30 år kals ska bli kul! :P ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0