godis löser alla problem, eller hur? Jag brukar vilja tänka så i alla fall även fast jag vet att det inte är på riktigt.....

Sååh hemma nu från teatern den va tre timmar! :O Men den va skit bra värkligen! Helt otroligt att de kan dansa sjunga skiiiiiit bra och rent hela tiden samtisdigt och jag vet inte alls. Bra var det. Dorsin var så klart bäst, han är ju den som är komiker så det blir så sjukt kul xD


såååh nu ska jag lyssna på musik natten lång och äta godis och jah kanske deppa, bara för att jag känner för det....>.<


suumaaaasssa trevlig muusik!
nytt på starlistan :)

Love – Alone Again Or

The Stone Roses – I Wanna Be Adored

Moneybrother – They're Bulding Walls Around Us

Sugarplum Fairy – The Escapologist

Death Cab for Cutie – I Will Follow You into the Dark

Sia – Breathe Me

Arctic Monkeys – When The Sun Goes Down

Franz Ferdinand – Do You Want To

Kasabian – Heroes

The Byrds – Mr. Tambourine Man <3

Liquido – Ordinary Life

R.E.M. – It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)^

orginal:


    åh detta får mig att längta tillbaka den där dan var så härligt, gå och äta jordgubbar, fota körsbärsträd/blommor och bara vara ensam.

efter att jag har haft lite tråkigt:



Ruby, Ruby, Ruby, Ruby
And do ya, do ya, do ya, do ya
Know what ya doing, doing to me?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0