Heaven may come, and heaven may call. But I won't be there...

så idag var det då öppethus i skolan och vi hade lite specielt schema. så vi gick i skolan till 19.00 :o men börja dock 11.10. jag skulle ha bild i två timmar på slutet. och det va inte många där....typ 5 :p och det kom typ jätte få och kika in...men sista timmen gick åt att fika, spela kort och snacka med matteläraren :p men det va faktiskt lite mysigt endå :)

jag har lånat svinnalängorna på ljudbok så jag ska lyssna på den nån gång snart, tänke ju se den på bio med mamma så hon tyckte att jag skulle läsa den innan det :)

imoron e det skoldag, wihu. men på kvällen ska jag på "I hetaste laget" med Hennrik dorsin mm ska bli super kul :) med hela pappassläckt typ :p

Kasabian – Fast Fuse sjukligt bra, alltid lika najs att lyssna Kasabian i sin ipod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0