ostkaka till frukost, ja vist!

Gaaaah! Blir så arg på mig själv, vi fick tillbaka bokgrejen idag och jag titta på det och på det såg jag en massa rättade ord...fan. Jag har ju ett dyslexistavningspogram till och med -.- så typiskt.

imoron har vi sovmorgon i alla fall:) 11.10 men och andra sidan så måste vi stanna längre då det e öppet hus :O

Neo – Human Frontier sånt man bara blir glad av att lyssna på enligt mig :3 som mika fast inte mika...:p han ser ut som mika också....hahah epic!


mika



neo
så skumt att han e svensk och stockholmare men han e inte alls känd här i sverige typ....:/ men utamlans e han xD Och det skadar ju inte heller att han har super snygga kindben....:O <3

seees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0