Spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss det är bortom min kontroll. Du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd. Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd. Och jag glömmer bort att andas....-socker

såå igår hade vi tjejmidag med alla tjejer i klassen, förutom två hemma hos Moa! Jag gjorde kyklingsallad och det va väldigt uppskattat så det var ju trevland :) Vi titta på Edward sissers hand och djävulen bär Prad. Två kanom filmer helt enkelt :) Jag skratta en hel del också, skärsligt när veronika viska danska brevid mig xD De var nemmligen så att när vi kolla på choklotat gick det inte att välja text och det blev danska....

idag så har jag vart hos tove hela dan och bakat brownie, spelat spel, spåt och pratat med varandra och hennes bror och hans kompis :) Super trevligt! nu ska jag nog kolla på GG! :D imon blir det plugg....

Miley Cyrus – Start All Over på vägen hem från elle blev det hannah hela vägen igenom :p yeah :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0