ett hjärta har 4 rum, får jag änns plats i ett?

idag har vi gjort detta.......



(bild från google, men det såg typ exakt ut så där)

dissekera hjärta! (gris)

usch tänkte banga först för att jag mödde jätte illa men jag satte mig där med kniven med jenni och peta lite, medans jenni skar glatt i den....xD Usch va äckligt >.< efter ett tag blev man utråkad xD


Juste var hos docktorn igår, han sa att det inte va nåt fel på min rygg....att jag måste träna mycket fler gånger i veckan och strächa hela tiden typ. -.- usch vad jobbigt...skulle i alla fall gå till en ortoped...

Daft Punk – One More Time har alltid älskat den och kommer alltid att älska den, perfektion!

aja seees! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0