Tjabba jag är en tjej på 13 jordssnurr som söker brevkömpisar! Mina intressen är: djur, disco, kömpisar och att rita, så snälla skriv till mig.

hade super trevligt idag, vi mös fika och snacka en fel fel och jah bara va :)

och jah sen när de gick så skulle jag plugga....det gick så där, blev inget av det. Så nu sitter jag här och deppar för att:

1. Det är skola imoron

 2. Jag har inte pluggat något alls denna helg.

3. Almänt nere

när man deppar blir det depp musik rakt igenom.

T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera

Jonathan Johansson – Aldrig ensam

The Killers – Replaceable

Maroon 5 – Won't Go Home Without You

Moto Boy – Beat heart

Katie Herzig – Sadie's Song

The Late Call – Put Your Lights On

Bruno Mars – Talking To The Moon

men och andra sidan äger denna musik såååå.....ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0