Jag är svag för dig, för du gör mig stark. Du är bra för mig, ändå förstör jag allt. Du har sönder mig fast du gör mig hel. Det känns så rätt även om allt vi gör blir fel.

najs skoldag efter lunch var det 12ornas spel, det var faktiskt jätte bra tycker jag! :D jah sen har man väll inte gjort mycket...

dagens citat:

mamma kommer in i rummet och går på nåt på golvet.

Jag: Vad går du på, knark?

hahah vi skratta as länge, där var jag allt fyndig ;D heheh
 
Anton Kristiansson – Du Är Knark bästa låten :p



snowdrop åhhhh

ibland skanar jag värkligen att läsa manga, jag får manga abstinens ibland...måste ta och låna några igen och läsa om serierna!

gaah nike har bakat macroner igen, helt underbart gott denna gång choklad. Det bästa är också att man känner sig lite som Blair när man äter macroner ^^

nu e det top modell! Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0