Jag behöver inte vänta på att det ska bli mörkt för att titta på stjärnhimmlen. Jag kan bara titta på min klänning.

så vart i kyrkan imorse och efter gudtjänsten var det prinsesstårta och korv :p jag tog en rejäl bit tåta, mums! sen åkte jag, mamma och nike till brommablocks, köpte en super mjuk Fleece tröja från Helly Hansen sopm jag ska ha på idrotsdan. Sen köpte jag en otroligt cool klänning är helt in löööve med den :O

Den har en helgalax på sig! har faktiskt letat lite efter ett plagg med rymdtyg tycker det e så ballt på nåt sett så jag e super glad! Ska ha den när jag e i cypern hade jag tänkt ;)


:9

Digital Print Maxi Dress
den är från Oasis
Oasis – Champagne Supernova

fan jag skulle ha pluggat idag...mjah aja jag får plugga efter maten kanske...


Kommentarer
Postat av: ellen

fan vilken cool klänning! super snugg <3

2011-02-06 @ 21:21:12
Postat av: Diddi

nemmen tackar! :3 <3

2011-02-07 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0