Jag längtar något otroligt tills jag är 18 då kan jag gå på konserter hela jävla tiden!

blöööööööh, hej.

Vart på grej förläsning i stan idag med skolan om Matrix, va väll helt okej men något jobbig föreläsare.....-.- Efter det stack jag och några girls och "fika" på taco bar :) det va trevligt och vi gick igenom framtidsplaner :) efter det så blev det kören var väll helt okej där idag, fanns massa kakor och mackor så det var ju trevligt! Freja hade bakat symaskinskakor :3 (radiokaka) mums!

nu blir det massa matlagningsprogram, min favo!

Asså blir så sur Miike snow ska spela på lördag och jag kan inte gå för jag är inte 18! Desutom ska jj va förband, det är inte sant! GAAAAH så störande JJ har nämligen gjort en av mina största favorit låtar. Åh och jag har försökt se de spela länge nu blev apa glad när jag såg att de var bokade för way out west, men ne neh det var på en klubb nära festivalen där det var 20 års gräns. Vad trevligt D: jaja så är det med massa av artister som jag gillar, 18 års gräns.  Skit.

JJ – Let Go 






Miike Snow – Burial otroligt asså.

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0