långt bakom ditt öga, svinner nattens drömmar.

snoza 20min idag och kom på en hel musikal i huvudet med parfekta rimm och scener sen kvickna jag till och allt försvan med ett ryck, undligt det där, man tror att man är helt vaken men endå är man inte det och allt försvinner så snabbt.

såg E.T. idag i skolan, åh jag gillar värkligen den filmen har sett den ett antal gånger nu men man kan inte se den för många för han e såå sööt! :3

Har nån tittat på Big brother? Jag har sett första avsnittet, vah fan en och en halv timme typ...:O och ganska trist...asså fattar inte grejen med att vara med om man är 39 år och har 3 barn och ska vah med varför? Skämmer ju bara ut sig själv :/ Sen fattar jag inte varför man är med om man har pojkvän...känns dumt -.-" Aja mycket spännande är det..njah.

nu ska jag se mer big brother fråga mig inte varför xD







Air France – June Evenings 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0