ska nog sova, tror jag. (roligt rubrik-.-)

Hmm inte bra att mamma köpte 18 mozartkulor, 400g fazer choklad och massa plockgodis...nu sitter jag uppe här ensam och jah depp äter, äter. äter. Hm jag vet inte varför jag deppar, e på humör, eller snarare inte på humör för att vara glad? Helgen är nästan slut, det är det ända jag kan tänka på, slut.



ännu en ögonbild....jag gillar ögon.

Jussi Björling – Nessun Dorma 
Jussi Björling – Ack Värmeland, Du Sköna

han sjunger så vackert så att man gråter. Han kommer alltid att vara sveriges kändaste tenor.


Kommentarer
Postat av: g

Mår du bättre? <333

2011-02-19 @ 10:11:38
URL: http://savingmydogforyou.blogspot.com
Postat av:

jah det e bara bra nu :) <3

2011-02-19 @ 23:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback