Underbarn.

Kommer på så härt på kvällskvisten att jag har sovmorgon imorgon! Yey:D så då kan jag lägga mig senare typ ett :3 

Juste va en skum kille på tunnelbanan idag...jag lyssna på min ipod och så fråga han: vad lyssnar du på?

Prodigy sa jag.

Han: coolt, de e bra.

Sen gick han av, skum kille. Men han har rätt de är bra, till och med groteskt bra.

Prodigy – Take Me To The Hospital

Prodigy – Warrior's Dance

Prodigy – Firestarter (Original Mix)

Prodigy – Out Of Space (Original Mix)

Prodigy – Spitfire (05 Version)

Prodigy – Diesel Power

Prodigy – Narayan

Helt underbart att lyssna på och man kan inte få nog brukar lyssna på dem jämt när jag går hem eller åker tunnelbana, jag klarar inte av tyst måste ha musik 24/7. Ännu en grej jag inte fattar hur de står ut i Big B utan, musik.

ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0