OMG....måste se dem denna gång!

OMG coldplay kommer hit i sommar! Såg dem inte förra gången (vet inte varför?! :S) Men denna gång MÅSTE jag se dem! De är ju trotts allt mitt favoband över alla band. Och som grädde på moset ska de släppa en ny platta snart, lääängtar!!
Coldplay – One I Love som jag har sagt tidigare alla deras låtar är bra, det e inte så vanligt bland artister :O

såg star wars idag i skolan den va helt okej, lite bra men inte extremt bra :P

såg även precis senaste avsnittet av GG, det e så spännande! :O


Damien ganska snygg måste jag säga ;)*dräggel* men inte så bra att hänga med kanske....? :p

nu jah skanske ska plugga lite glosor...men först ett PLL!! :D

suuuueees!


Kommentarer
Postat av: ellen

Coldplay (<3), vill också gå:D

2011-02-02 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0