Och melodifestivalen sög idag igen, fan va sämst-.-

Usch skämde ut mig totalt igår på engströms, inte okej nån stans D: Kommer jag kunna gå tillbaka dit utan att döh? vet ej.

aja as trevligt igår i alla fall<3

idag har jag vart med Tove hela dan och hela kvällen, underbart!<3 Vi baka massa pizza till och med till hennes bror och han s polare. Vi hade tänkt att vi skulle ha en tjejmidag men ingen kunde så det blev grabb midag istället, äh jag klagar inte 4 snygga killar liksom ;) (brorn borträknad där så klart! xD)
sen titta vi på melodifestivalen och skratta åt att alla sög, sen så gick vi ut och smälde smällare, som jag hade smugglat mde mig (smugglat och smugglat :p....) sen gick jag hem och plötsligt hammna jag med ett gäng på
20-30 pers? och bah okej, kul....vi prata lite sen gick jag iväg.

juste jens lekman svara på mitt mail (att han bara måste ha en konstert som jag kan gå på^^) fort....


diana !
bra idé. 
jag ska kolla på saken.
din,
J

efter ett sånt där svar förkänar han en länkning till en låt :3

Jens Lekman – A Postcard to Nina


29 år lite gammalt kanske.....:p

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0