När jag hörde vad hon sa blev jag ledsen och tårarna trängde fram, jag tvinga dem in igen, det går inte att gråta där.

en vanlig fredag för mig.

rocka loss med ett litet fint band i en replokal, och spåra galet.

Äta massa kött till middag.

Dega i soffan med en storgodis skål och en chokladkaka breved.

titta på serier på datorn (familjen på spåret).

Hosta som en galning(vet inte varför men varje fredag hostar jag sjukt mycket, mindre trevlgt).

lyssnar på musik i kopuösa mängder.

Försöker hålla in tårarna för serien eller musiken. Idag gick det inte jag illa in på toan snabbt.

redicherar bilder (stavning?).

tänker på helgen.

chattar på ansiktsboken.

stannar uppe onödigt länge.

läser lite i gardell boken, men den e så jobbig så det blir bara en kortis sen gråter jag igen. Desutom orkar jag aldrig läsa länge det e så ansträngande för mig.

Sebastian Wijk – Down Below underbart jag vill ha mer mer mer!



jag kände för lite krumelursminking idag...ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0