kommer ha gräsligt ont i benen imonron....:S

The Chemical Brothers – Galvanize (Album Version) det ända bra med martins snowboard film, musiken.

jaah har vart hemma nu ett tag från kungsberget. Det var väldigt lyckat och kul! :) Förutom dessa insidenter: stolsliften stängdes av och man fick åka ankarliftar hela dan=super trött i benen. Skumt frysta tår, skulle ta av mig pjäxorna när vi skulle äta och plötsligt gjorde det så ont att jag börja gråta och jag viste inte vad jag skulle göra åt det...efter ett tag blev det lite bättre och jag åt. Gjorde en jätte konsig vurpning gjorde så att ag rulla runt på något märkligt sätt och sträckte benen lite, vilket gjorde ont -.- ANNARS så var det fett najs!
Snacka som vanligt med ola lite på bussen och även med martin :p och sydde på ett märke på olas keps mot två snickers vilket var fett ovärt egentligen men man kan ju inte va dum och säga nej :p

Titta även på film i bussen:

Flugornas herre, sjukt hemsk och jag hemsk! :O helt okej, inte jätte bra men helt okej.

Funny people, titta inte alls så jah....

The boat that rock, Den va oväntat bra! ska nog se den igen nån gång :)


flugornas herre...



nu har jag skrivit klart tyska föredraget usch jag vill inte hålla föredrag!!! :O

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0