"jag har alltid undrat vad människa smakar"



Sjukt sjönt att denna period är över den har vart så seg .....och nu är det äntligen lov! :D Efter skolan hängde jag, elle, sara och manda på tunnelnanans gröna linje och käka massa godis läste om en man som hade syckat upp sin sampo för "han alltid undrat hur människokött smakar" Helt sinnes. Sen kom jag hem och fixa fram lite loppis grejer till imoron, hoppas värkligen att folk kommer och ställer upp för klassen, så trist när man skiter i det :/Ska väll sova snart antagligrn efter ett avsnitt Big B :p jah jag är fast, sorligt nog....


hahahah älskar att denna e högst upp på mina top tracks, har aldrig lyssnat på denna xD Men jag har dock lyssnat på andra av hans låtar vilka är underbara. Och denna var det inget fel på så nu ska jag lyssna på den massor :p

Joel Alme – The Queen's Corner

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0