hejsvejs.

Idag blir en sådan där väldigt händelserik dag :p

först fixa loppis, jag, mamma och pappa så klart...starta upp loppisen plocka upp allt med lite hjälp också av andra. När vi börja plocka upp flockades med folk som ville ha saker och det blev väldigt rörigt men bra. Plötsligt börja mitt finger blöda galet och jag fick lite smärre panik och det sluta inte blöda förns efter 30 min typ....xD Jag och mamma som är loppis/secondhand galna hitta oss lite fynd också :p får lägga upp nån bild sen kanske...när vårt pass var över drog vi oss em och gjorde himmelskt god kycklingsalad <3

Snart kommer Tove och vi ska promenera en stund för hon ska till fjällen hela veckan och jag måste få snacka med henne innan, det e så lång tid utan att se henne :'(

Sen ska jag tillbaka till loppisen och plocka undan.

Efter det ska jag öva med gabbi, Moa och Jenni inför onsdag. :3

äta middag.

Gå till ellen och ha melodifestival mys! :D

såå ganska mycket att göra....men trevliga saker.

nu lyssnar jag på skumm musik bara.

Jarabe de Palo – La Flaca

Jarabe de Palo – A LO LOCO

Jarabe de Palo – Agustito Con La Vida

Miranda – Lo que siento por ti

El sueño de Morfeo – Gente

jah....:p

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0