betracktade ditt hår när det fångades av vinden som att svimma på en bergstopp utav svindeln. Sen den stunden satt jag fast i ett nät förtrollad, bunden tappa hjärtat i knät.

jag var på väg hem och tog upp Ipoden men upptäckte till min fasa att jag hade glömt hörltarna hemma. No! Så jag ringde till mamma ihopp om att hon kanske skulle kunna hämta mig istället.

M: Hej.

Jag: Jag tänkte fråga om bilen fortfarande funkar.

M: Näh, däcken är borta.

Jag: Det tror jag inte på.

M: Så är det och jag kan inte hämta dig.

Jag: Då kommer jag inte hem.

M: Vart ska du?

Jag: Vet ej. inte hem.

M: Ska du flytta?

Jag: Ja.

så kan det gå.
M: Okej, ring om du vill träffas någon gång.

Jag: Okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0