100.000 för 11 fönster....jaja om vi måste

Blev en trevlig dag i stenhammra med annie, ELLEN och amanda :) Och annies nagelgrejer e bara för coola! :D aja kul att alla typ bråka på mig när jag kom hem (anleding?) så jag gick upp till mitt rum och jah lyssnar på musik och bloggar.

jah nu då? vad göra, kolla bloggar antar jag och kläder och sen e det melodifestivalen ikväll också det ska bli lite kul faktiskt! :3

Salem Al Fakir – Split My Personality denna drogar jag otroligt mycket jag älskar den, underbar!!!


hahah :p


Kommentarer
Postat av: EllEn

Ja för jag heter ju Sara....

2011-02-05 @ 21:18:59
Postat av: D

NEEEJ det gör du inte förlåt! D': ska genast ändra! <3

2011-02-05 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0