Do what I want 'cause I can and if I don't because I wanna .

tjenare!

Ganska skum dag idag. Jag förstod lite på kemin, vilket tillhör ovanligheterna ;) sedan var det kör. trevlig utsikt idag med! Sen var det lunch, spagetti och köttfärssås, super! :D sen gick jag hem för alla andra skulle ju tillskeppsholmen med kören och jag kunde inte vara med på kvällen då jag har min vanliga kör då. Så jag gick hem och gjorde ingenting i ett tag sen så skrev jag på min svenska bokresumtion. Gick helt ok faktiskt, typ halvvägs :) nu peppar jag inför en fullsmockad helg! Hoppas den blir bra nu bara! Imorgon blir det mysmiddag med, tjäjerna! Får se hur det går för mig att laga mat, men men :p


åttan det var tider det...:p

fuck vad jag saknar dig...:( men snart kommer du ju hem <3

dagens låt:
The Hives – Hate To Say I Told You So

det e en riktig höjdarlåt, enligt mig. Lyssna hela hemvägen om och om igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0