jag vet inte riktigt vad jag ska göra

Hej. Idag har jag mått skit. nervös (utan anledning?), illamående, yr, trött, ont i kroppen, jah ett skit humör helt enkelt. Jag är HELT ur form, kan inte äta det bara vexter i munnen, är hungrig, men mår illa. Fy fan. Otroligt stressad över mitt liv just nu. Katarina och barbro pressar mig så mycket. Jag blöder näsblod när jag kommer hem och när jag ska sova, jag gråter hemma och inombords. JAG ORKAR INTE! Är så jävla trött på allt just nu, hinner inte med, vet inte vart jag ska börja. Ska börja på min svenska romananalyseen, men mår illa om att läsa i min bok att påminnas, Den är så hemsk, äcklig. Men bra. Jag vill inte fylla år, känns som att det kommer bli en så sjukligt fullproppad helg med saker jag måste göra, som förstår det roliga med att träffa mina vänner. Allt känns bara så överdrivet, påstressat och påtvingat. Ja Katarina du har rätt i att jag måste jobba mycket mer än personer utan dystlexi, vad fan ska jag göra  åt det då. Nej juste, bara att jobba på. Du undrar hur jag kan klara av hur jag hinner med allt. Det gör jag såklart inte! Du säger att jafg alltid lämmar in i tid, vist det gör jag men det är mycket under det jag känner att jag kan prestrera.

Jag skulle också vilja ha mer än vg nån gång i ett ämne men det få jag alldrig.. Jag får oftast g, ibland vg. men jag är glad endå, det måste jag, jag har ju endå fått g.

jag vill inte att någon ska se mig svag, nedbruten. Detta är väll att visa mina svaga sidor och att hur jag mår. Men det är skillnad, det här är text. man ser inte hur jag mår på riktigt.

Funderar på att bryta ihop inför min familj, och inte bara på mitt rum. De kanske kan hjälpa mig. Jag vet inte. Just nu.

Nu ska jag bara ligga här ett tag och dö.

Eddie & The Hot Rods – The Beginning Of The End


och ja, svenskan suger säkert i detta inlägg men jag orkar faktist inte läsa igenom det, igen som jag alltid annars gör. Jag är så jävla trött på att behöva läsa igenom så måcnga gånger.


Kommentarer
Postat av: moa

bryt ihop med mig, jag kommer aldrig att se dig som svag vad du än gör <3333

2011-12-07 @ 21:46:56
Postat av: jenni

<3

" Men det är skillnad, det här är text. man ser inte hur jag mår på riktigt.

, har nån sagt att du e riktigt bra på att skriva ?

fan du skeppsbrutna älskling, vi borde pratas vid nån gång, prata om annat än skit , typ, hur vi har d,

kanske över en liten drink för att få GG-poäng ?

älskar dig <3

2011-12-08 @ 10:36:49
Postat av: diddi

har bara två sak att säga, ni är väldigt bra på att muntra upp mig, och jag älskar er <3



P.s jenni: that's a date!

2011-12-08 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0