Still hurts..

tjabba tjena hallå, vi säger så! Igår var jag på bio och åt på resraurang med familjen, vi såg Tintin. Den var bra gjord och var bra i filmsynpunkt, men som en bokrelaterad film sög den, hårt. Det stämde ju inte för fem öre, är lite sur för de att de ändrar hela storryn...aja, det är ju för att folk som inte har läst Tintin ska kunna se den kanske men endå, det var inte bra gjort.

magen ärinte mycket bättre :( vi ringde till min docktor och hon sa att mitt revben antagligen är lite intryckt, och man kan inte göra något åt det, jag ska bara ta det lugnt....-_- fan det är nyår imorgon, och då vill man inte ta det lugnt! Blir jobbigt att dansa göra allt igentligen, men jag får välja svälja smärtan och jag vette fan! xD

nu ligger jag i soffan och tar det lugnt, jag har tråkigt :( men jag har i alla fall varm choklad och Ferrero Rocher att äta, men vi hörs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0