måååå draaagaa måååå draaaaaaaga...

hejsan.

Livet känns redan mindre deppig när man har gjort svenska talet också! Så nu är jag lite gladare :)

blev klar med det för typ två timmar sen till och med ^^ så nu har jag duschat också xD och ätigt choklad. Det blev inget ikväll, besvikelse. Nej men tompa kunde inte och det skulle kanske inte va jätte kul heller med moa och stefan och jag och jonte, liksom, ni fattar. Så det blir något nästa helg, då jag även fyller år så det kan ju passa bra! Bara att jag har sjuuukt mycket inlanerat för nästa helg...3 luciatåg och släcktgrejs, shitt. Och viktigt plugg ofc! -__-" sedan vill jag träffa the girls också! så jag kommer va döende på måndag men that´s life!

nu ska jag fortsätta plugga! Wiiihuu! peppilipepp!

nej.

så i kväll blir det familjkväll,  orkar inte vara med dem, bläh. Kommer säkert sluta med att jag ligger på min säng och svullar, godis och glass. Min amma köpte massa glass och godis till mig för att jag va lite depp. Så det blir mitt +1 ikväll, inte helt fel endå, kanske.



hahah så sant! Min dusch blev dock mer idag att sjunga till "Gören portarna höga och dörrarna vida" den gammla klassiska psalmen. Den gick på radion så jag skruva upp volymen och sjöng med högt:


                         
                                               det är nog min favopsalm, den är mäktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0