känne mig olustig och vet inte vart jag ska ta vägen.

Hej skum dag idag, kemi, tyska och körprojekt.

 När jag kom hem dog jag i min säng, av depp. Jag bara låg här och gör det nu också. Och lyssnar på oasis, och sjunger med lite deprimernade. Jag vet inte riktigt vad det är antingen är jag inte på humör för att vara glad. Det är så mycket plugg så att jag börjar gråta även andra saker som spelar in som jag inte drar här. Börjar även bli lite rädd för mina känslor. Men men. Så nu ligger jag här och tänker, jag tänker istället för att plugga skjuter upp, och lyssnar på musik och fäller tårar då och då.

Lite små bitter för att festen jag skulle på blev inställd, för adet skulle jag behövt, komma bort från allt och bara supa lite..haha deprimerande jag vet att behöva sprit, men det är ju grejen att träffa människor och inte vara ensam, med sin familj hela jävla tiden. Så ah, det var synd. helgen kommer bli skit, plugg 24/7 och luciatåg, jag orkar inte stå skitlänge och ha syrebrist, vist det är på drottningholm och det är fett fancy men inte just nu, tack.

Min födelsedag nästa helg kommer inte bli kul alls tror jag, fyller ju på lördan då ska jag gå 2 luciatåg och ett på söndagen, sen påsöndag ska vi väll ha släckt fika också...

förlåt för ett depp inlägg men jag ville bara skriva av mig lite..

nu ska jag fortsätta ligga som en död fisk i min säng och lyssna på osais.

Tumblr_lq2jhrgueg1qlaa6wo1_500_large

Oasis – Stop Crying Your Heart Out denna låt har jag lyssant på oräkliga gånger den går på repeat om och om igen. den är så himmla fin.


Hold up
Hold on
Don't be scared
You'll never change what's been and gone
May your smile (may your smile)
Shine on (shine on)
Don't be scared (don't be scared)
Your destiny may keep you warm

Cause all of the stars
Are fading away
Just try not to worry
You'll see them some day
Take what you need
and be on your way
and stop crying your heart out

Get up (get up)
Come on (come on)
Why're you scared? (I'm not scared)
You'll never change what's been and gone

Cause all of the stars
Are fading away
Just try not to worry
You'll see them some day
Take what you need
and be on your way
and stop crying your heart out

Cause all of the stars
Are fading away
Just try not to worry
You'll see them some day
Just take what you need
and be on your way
and stop crying your heart out

We're all of us stars
We're fading away
Just try not to worry
You'll see us some day
Just take what you need
and be on your way
and stop crying your heart out


stop crying our heart out
stop crying our heart out
stop crying our heart out

................................

oasis får allt att kännas lite bättre, och ger lite hopp, även du mos.


Kommentarer
Postat av: moset

mitt kex <3<3<33<3<3 helt utan fest blir du inte i helgen, imorgon ska vi smula tillsammans i hässelby och dränka våra sorger i aurora!! :D (eller jag menar - vi ska bli mysigt fjortisfulla!)

och jag vet att allt kommer att lösa sig med plugg och andra saker för du är bääääst och jag löser alla dina problem med utomordentligt bra planer! <3333 PUSS !!

2011-12-02 @ 22:58:37
URL: http://thatbeep.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack moa du är bäst på att pigga upp mig <3 super kul att vi ska ses ikväll, behöver verkligen träffa hässelbygänget :) let´s get fjortisstyle! xD jag älskar dina planer även fast de kansle inte alltid är så värklighetstrogna men de är skit kul i alla fall! ^^ pusssss<3<3<3

2011-12-03 @ 13:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0