tänk att ett logginlägg kan förgylla ens dag så mycket!

Hej!

Nej jag har inte bloggat på hela helgen, jag vet. Men jag verkligen inte hunnit! xD Min födelsedags helg har vart toppen tycker jag! Kan dra det lite kort det som hände lite kort dag för dag!

Fredag:

En ganska så najs skoldag med sovmorgon och sedan dubbeltyska sedan 12ornas spel. Det var inte ett specielt bra gjort spel, men set var as kul, skratta mycket! xD

Sedan gick jag hem och börja fixa inför kvällen. När maten var typ klar kom tjejerna och vi hade vldigt mysigt, och trevligt. Som vanligt! Fick även fin fina presenter av de små sötingarna, återigen, tack <3


fina tjejer jag har :3





lördag:
Min födelsedaG!

presenterna från familjen var väll så där om jag ska vara ärlig...men jag fick ett silverhalsband av nike med mitt namn liksom, det var jätte fint! ^^ sen ska jag byta mammas....xD av pappa fick jag hans upplåsta iphone! Jag trodde jag skulle bara få den liksom....-_- nene, men jag ska så nåt roligt skall om jag vill också så ah.

efter frukost begav jag och nike till skansen för att sjunga luciatåg. Det var faktiskt väldigt roligt och jag var ju lucia, inte heelt fel ;D Och det var helt FULLSMOCKAT i kyrkan, och det var till och med folk som inte kom in haha, och alla fota och filma, heeela tiden. Efter det åkte vi hem och åt entrekote med bea till middag! Mums!

sen åkte jag till hässelby med moa, det var trevligt sett att avsluta en bra födelsedag. Med gott vin och trevligt sällskap.! Och moas och stefan presenter var mer än super! Två ercuff örhängen kan det bli bättre, tydligen kunde det det!


Jag fick en fint inslagen back med 6 stycken sånna här! Som vi har pratat om det, melon och skumbanan smak, hur gott låter inte det!! :DD Och det var gott, som faaaaaeeen! <3

så nu står det 5 sånna här finisar under min säng...tyckte att det var lite för mycket gömt i gardeboden...:/

Så vilka fina presenter, tack!

Söndag:

Efter att ha lagt sig kl.03.00..så var man så där små pepp på att gå upp och städa -_- men så blev det. Gästerna kom, 13 blev vi. Och oj vad gott vi hade fixat! Smörgåsar, prinsesstårta, saffran/mandelmasse kaka, mandel/chokladkola/grädd/kaffe tårta och sist men absolut inte mins 4 olika sorters macarons. Ljuvligt, och allt var självfallet hemmagjort! Sedan fick jag fina presenter också! Presentkort, pengar, lite random saker och ett sjuukt snyggt armband av mormor!

LND-UME bracelet
LND-UME bracelet
sjuuukt snyggt, och dyrt! Så hon sa att jag kanske inte får en så dyr julklapp, men det är heeelt okej med mig ^^

Så min helg har varit trevlig, och tack alla fin fian vänner för att ni förgyller min födelsedag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0