Min kväll

Jag har hunnit med en hel nu på kvällen faktiskt! Skrivit klart bokresumen, så jävla skönt! Är lite stolt faktisk att jag har gjort den! Har ju inte skrivit de två som har vart tidigare år. Har alltid fått nån sorts panik över det och skrivit halva och sedan gett upp >.< men nu så gick det faktiskt! Sedan har jag slingat håret, behövde snygga till det lite så här in till jul ;) det blev bra inte helt torr än så får se lite bättre imorgon bitti! Det e adventsmorgon och juldpel på morgonen imorgon, vilket är rätt så värdelöst! Så jag och Moa ska skolka en stund av det och komma 9. ^^ då hinner jag måla naglarna som jag har velat göra ett tag nu men inte haft tid..då ah men ny ska jag sova! Ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0