livet suger, när man får en ig-varning i matte.

Fuck fick ig varning i matte idag, gjorde USELT på senaste provet, fan. Jag fattar ju inte, buhu. Men jsut då, tog jag inte det så hårt för att det var många andra som fick det, mer än halva samgruppen...så då stog jag där utanför klassrummet och skämta och skoja med killarna men när jag gick hem kika jag igen på pappret med rödtext och börja gråta, jag grät hela vägen hem.

.Fan.

Tumblr_lwgdfhwjnv1r48oe3o1_500_large

om prov på onsdag, jag hoppas jag klarar det, jag måste få g för att klara kursen.

Kent – Max 500

500 mil i snön, så kändes det idag när jag pulsa hem, som om jag aldrig skulle komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0